Zwroty / Wymiana

Produkty, które się Ci nie podobają lub które nie pasują, mogą oczywiście zostać zwrócone, a należność
za nie zostanie Ci zwrócona.

Zwroty zamówień online drogą wysyłkową
Masz na zwrot artykułów 30 dni po otrzymaniu ostatniego artykułu z zamówienia (jeśli zamówienie
zostało podzielone). W przypadku zakupów online przysługuje darmowy zwrot za pomocą szybkiezwroty.pl
Do wysyłki dołącz formularz zwrotu. Zwrotu towaru możesz dokonać w każdy dowolny sposób jednak będziesz musiał pokryć koszt dostawy. W takim przypadku odeślij towar do nas na adres:

PROADVENTURE Sp. z o.o.
ul Mikołaja 3/5
59-800 Lubań
Polska

W razie pytań pozostajemy do Twojej dyspozycji pod nr telefonu 737 322 310
od poniedziałku do piątku od godz 9 do 17

Wymiana produktów

W sklepie internetowym Proadventure.pl możesz wymienić bez problemu każdy artykuł w przeciągu 30
dni od dnia jego otrzymania np. ze względu na źle dobrany kolor czy rozmiar.

Pierwsza wymiana jest na nasz koszt. W tym celu prosimy skontaktować się z naszą sklepem. Nasi pracownicy sprawdzą dostępność artykułów w odpowiednim rozmiarze czy kolorze i jeśli będą one dostępne. Nie ponosisz tylko kosztów dostawy wymienianego artykułu.

Wymiany możesz dokonać za pomocą szybkiezwroty.pl
Poprosimy Cię o odesłanie artykułu w nieodpowiadającym Ci rozmiarze bądź kolorze na adres podany jako adres zwrotu. Kiedy zwrot produktu do nas dotrze i zostanie zaksięgowany, zostaną Ci zwrócone należności.

Adres do zwrotów zamówień online drogą wysyłkową

Aby przyspieszyć procedurę zwrotów, prosimy o wysłanie zamówionego towaru w oryginalnym opakowaniu. Prosimy także załączyć do odsyłanego artykułu Formularz zwrotu, Link do formularza. Zwrotu towaru możesz dokonać w każdy dowolny sposób jednak będziesz musiał pokryć koszt dostawy. W takim przypadku odeślij towar do nas na adres:

PROADVENTURE Sp. z o.o.
ul Mikołaja 3/5
59-800 Lubań
Polska

Ponadto prosimy o zachowanie dowodu odesłania paczki na wypadek ewentualnych pytań z naszej strony. Po otrzymaniu paczki i zaksięgowaniu zwrotu, zostanie Ci zwrócona należność za zwrócone artykuły.

Zwrot należności

Należności w przypadku zwrotu zamówień online zwracamy w następujący sposób:

Uszkodzenia zwracanych artykułów

W przypadku uszkodzenia artykułów spowodowanych niewłaściwym użytkowaniem bądź złym
opakowaniem będziemy zmuszeni ubiegać się o rekompensatę. Zasada ta nie znajduje zastosowania, jeśli
uszkodzenie artykułu spowodowane zostało wyłącznie czynnościami zmierzającymi do sprawdzenia jego
działania.
W razie pytań dotyczących prawa do zwrotu prosimy o kontakt 737 322 310. lub napisz email:
[email protected]