Oferujemy Ci gwarancję na wszystkie produkty kupione w ProAdventure.pl, opatrzone odpowiednim
logo gwarancyjnym lub informacją producenta na opakowaniu. Jeśli produkt przestanie spełniać swoją
funkcję w tym okresie, można go zareklamować. Podczas trwania okresu gwarancyjnego oferujemy
możliwość bezpłatnej naprawy.
Pozostałe produkty, które nie posiadają na opakowaniu logo gwarancyjnego, podlegają dwuletniej
odpowiedzialności sprzedawcy z tytułu niezgodności towaru z umową, zgodnie z obowiązującymi
przepisami prawa. W przypadku reklamacji prosimy postępować zgodnie z poniższą instrukcją.
Jeśli kupisz produkt w sklepie internetowym Proadventure.pl, prosimy wypełnij formularz reklamacyjny
dołączony poniżej. Jeśli będziesz mieć kłopot zadzwoń 737 322 310. lub napisz email:
[email protected] nasi konsultanci poinstruują Cię, w jaki sposób postępować.
Aby odesłać towar za darmo skorzystaj z szybkiezwroty.pl . Możesz odesłać w inny sposób wtedy koszt wysyłki jest po twojej stronie. Jeśli zdecydujesz się na samodzielną wysyłkę zakupiony towar odeślij na adres :
PROADVENTURE Sp. z o.o.
ul Mikołaja 3/5
59-800 Lubań